Тут ми постаралися зібрати відповіді на самі часто задають питання, а так само відповіді на питання по асортименту, доставку, повернень, пошуку і багато чому іншому. Але, якщо раптом що забули, обов'язково повідомте нам і ми додамо сюди. Хороших Вам покупок!

 

Найважливіші і масштабні питання ми винесли на окремі сторінки:

 

 

Иллюстрация

НАШІ КОНТАКТИ 

ДЛЯ ЗВЯЗКУ

Иллюстрация

ВСЕ ПРО ДОСТАВКУ

 

Иллюстрация

 ВСІ СПОСОБИ ОПЛАТИ

 

Иллюстрация

ГАРАНТІЇ І ДОВІРА

 

       

Иллюстрация

ЯК МИ ПАКУЄМО

ПОСИЛКИ

Иллюстрация

АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ

 

Иллюстрация

ЯК СТРАХУЄМО ЗАКАЗИ

 

Иллюстрация

НАША БАЗА ЗНАНЬ

І НАУКОВИЙ БЛОГ

 

 

  ВИБІР ТОВАРІВ ТА ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
Основи основ. Як не загубитися в асортименті і розібратися в етапах оформлення покупок? Легко!

 

Як знайти потрібний товар у такому великому асортименті?

 

кілька способів зробити це:

  • Ввести назву товару / компонента / марки в поле «пошук по каталогу товарів».
  • Рекомендуємо скористатися фільтром по товарах. Тут можна задати будь-які питання, що цікавлять Вас параметри. Наприклад: вид, тип, ціновий діапазон, виробник і т.д. А далі програма все зробить сама.
  • Онлайн консультант завжди готовий допомогти.

 

Як знайти певного виробника?

 

  • Введіть назву бренду або торгової марки в поле «пошук».
  • Перейдіть у вкладку Бренди та знайдіть потрібний Вам бренд там. Дуже скоро реалізуємо алфавітний пошук по брендам.

 

 

Мені дуже важливо знати термін придатності товару, де я можу його уточнити?

 

  • Всі товари на SayYes проходять ретельний контроль за термінами придатності і якості.
  • Уточнити термін придатності певної позиції Ви можете у онлайн консультанта.
  • Товари з закінчуються терміни придатності надходять до відповідного розділу за зниженою ціною. SALE - закінчується термін

 

 

Як дізнатися наявність товару?

 

  • У кожній картці товару під ціною, в тому ж боксі, де кнопка Купити, є статус товару: в наявності, під замовлення 5-7 днів, очікується, немає в наявності.
  • Дізнатися по телефону, назвавши артикул товару (справа вгорі на жовтому тлі).
  • Уточнити у онлайн консультанта, назвавши артикул товару.

 

 

Що робити, якщо товару немає в наявності? Як мені дізнатися про доступність продуктів до замовлення?

 

  • У картці товару є функція "❤ В обране", Ви можете скористатися їй, після реєстрації або після того, як увійдете в свій аккаунт. Товар буде додано до списку бажань, в якому Ви можете самостійно відстежувати товари. А так же Вам на пошту обов'язково прийде лист-повідомлення, що товар з Вашого списку бажань став доступний до замовлення. До того ж Ви можете використовувати цю функцію для збереження улюблених товарів, це дозволить мати до них швидкий доступ.
  • Реалізували кнопку "Повідомити, коли з'явиться"
  • У телефонному режимі Ви можете оформити замовлення на товар, якого немає в наявності і попросити зв'язатися з Вами, як тільки він буде доступний до відвантаження. Тоді ми самі будемо відслідковувати його появу на складі і відразу ж Вам повідомимо по його прибуттю.
  • Пам'ятаємо, що онлайн консультант завжди готовий допомогти.

 

 

Що таке товар Під замовлення 5-7 днів?

 

  • Якщо Ви бачите в картці товару під ціною таку фразу "Під замовлення 5-7 днів" - це означає, що даного товару в наявності на складі немає, але ми привеземо його з США максимум за 7 робочих днів, ми користуємося найшвидшою експрес-доставкою . Після приходу цікавить Вас товару до нас, ми перевіряємо цілісність його, термін придатності і даємо команду колл-центру повідомити Вам про можливість відвантаження, після нашого дзвінка, посилка з Вашим замовленням буде у Вас вже на наступний день. Або ж можна буде забрати його самовивозом в той же день.
  • Може так статися, що після прибуття товару до нас на склад Вам повідомлять на наступний же день або через день - це означає, що запаси по даній позиції вже прямували до нас і ми готові швидше відвантажити Ваше замовлення. Або ж знявся резерв і автоматично перейшов на наступне замовлення.
  • Товари зі статусу "під замовлення 5-7" днів, обробляються тільки після повної передоплати.

 

 

Як скористатися фільтром при підборі товару?

 

  • Тут все просто, заходите в будь-який розділ і зліва від каталогу товарів буде градація по фільтрам, якщо натиснули щось зайве, то зверху хрестиком очистіть непотрібний фільтр, так само можна скинути всі фільтри однією кнопкою, вона знаходиться над усіма фільтрами. Якщо на Вашу думку якогось фільтра не вистачає, будь ласка, повідомте нам і ми зробимо його.

 

 

Що таке артикул товару?

 

  • Це унікальний код кожного товару, за яким наші менеджери можуть легко зрозуміти про який товар йде мова. Знаходиться він праворуч у верхньому куті на жовтому тлі.

 

 

Де і як отримати консультацію по товару і його підбору?

 

  • Онлайн консультант (праворуч на сторінці є вкладка. Можна написати в чат або в месенджер на Facebook
  • Вам завжди допоможуть менеджери по телефону. 044 224-43-02

 

 

Де прочитати відгуки про товар? І як залишити свої відгуки про товар?

 

  • У кожній картці товару під описом можна почитати відгуки, якщо добрі люди їх залишили, і там же залишити свій або задати питання по товару.

 

 

Де і як отримати інформацію про історію моїх замовлень?

 

  • Вся інформація представлена у Вашому особистому кабінеті. Справа вгорі, де Ваше ім'я, підведіть курсор і натисніть "Замовлення".
  • Запитати у онлайн консультанта.
  • Запитати у менеджера по телефону.

 

 

Хочу дізнатися статус мого замовлення.

 

  • Вся інформація представлена у Вашому особистому кабінеті. Справа вгорі, де Ваше ім'я, підведіть курсор і натисніть "Замовлення" навпроти кожного замовлення буде видно в якому він знаходиться статусі.
  • Запитати у онлайн консультанта.
  • Запитати у менеджера по телефону.

 

 

Що робити, якщо не виходить оформити замовлення?

 

  • Перевірте чи всі поля Ви заповнили.
  • Зверніться до онлайн консультанта.
  • Випишіть артикули товару, і повідомте їх менеджеру по телефону, він оформить замовлення вручну.

 

 

Які є способи оформлення замовлення?

 

  • Через кошик на сайті.
  • Якщо у Вас 1 позиція, спробуйте скористатися формою "швидкий замовлення", де необхідно вказати тільки Ваше ім'я і телефон.
  • Зверніться до онлайн консультанта.
  • Випишіть артикули товару, і повідомте їх менеджеру по телефону, він оформить замовлення вручну.
  • Напишіть нам в Facebook.

 

 

Я перший раз оформляю замовлення у Вашому магазині, як це зробити?

 

  • Знайти потрібний продукт в каталозі.
  • Вибрати потрібну кількість товару.
  • Клікнути на кнопку «До кошику».
  • Далі кнопка «оформити замовлення».
  • Заповнити всі необхідні поля.
  • Підтвердити оформлення замовлення.
  • Отримати смс-повідомлення з номером замовлення.
  • Дочекатися зворотного зв'язку від менеджера.

 

 

Як внести зміни в замовлення після його оформлення?

 

Якщо Ваше замовлення ще не зібраний і не оформлений на доставку, то можна внести зміни:
  • По телефону.
  • Написати на нашу електронну адресу.
  • Написати онлайн консультанту.

 

 

Як відмовитися від замовлення?

 

  • По телефону.
  • Написати на нашу електронну адресу.
  • Написати онлайн консультанту.

 

 

Чи потрібно реєструватися, щоб зробити замовлення?

 

  • Ви можете зареєструватися і тоді всі Ваші дані зберігаються в базі і Вам не потрібно буде їх щоразу вносити.
  • Можна зробити "Швидке замовлення" - без реєстрації, але тоді не буде накопичуватися сума для знижки.

 

 

Замовлення вже оформлено, але я хочу додати ще позицію.

 

  • Ви можете зробити ще одне замовлення і попросити об'єднати їх.
  • Повідомити нам по телефону і тоді менеджер Дооформити Ваше замовлення

 

 

   РЕЄСТРАЦІЯ І ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
Допомога в облаштуванні та заселенні в особистий кабінет. Все, щоб відчувати себе легко і зручно.

 

Як зареєструватися і створити особистий кабінет?

 

  • У правому верхньому куті є кнопочка "Вхід" тисніть на неї, вилізе віконце з вкладкою "Реєстрація", заповніть 3 поля і натисніть "Зареєструватися". На вказану Вами пошту має прийти лист з підтвердженням реєстрації.

 

У мене не вийшло зареєструватися самостійно!

 

  • Чи не турбуйтеся, оформляйте швидке замовлення без реєстрації, ми все заповнимо за Вас.

 

Я не хочу після реєстрації отримувати розсилку, як відмовитися?

 

  • Ми обіцяєм не нахабніти і не завалювати Вас листами, але якщо все таки Ви хочете відмовитися від листів, в кінці першого листа буде спеціальна кнопка «Відмовитися від розсилки».

 

Не пам'ятаю пароль, що робити?

 

  • Скористайтеся кнопочкой "Забули пароль?", Тощо введіть свій e-mail на який реєструвалися і пароль прийде на нього, після в своєму кабінеті Ви завжди зможете змінити його на зручний для Вас.
  • Напишіть нам на пошту або онлайн консультанту, ми змінивши Ваш пароль на найпростіший, ви ввійдете і після змініть в кабіні на той, який для Вас буде зручний.

 

    ДОСТАВКА
Як вибрати найоптимальніший спосіб доставки і що робити, якщо доставка виявилася не такою, як хотілося спочатку? Все вирішиться!

 

Як дізнатися де зараз моє замовлення?

 

  • В особистому кабінеті для Вас видно статус замовлення і його рух.

 

Як дізнатися де знаходиться моя посилка, якщо я очікую її поштою?

 

  • Після відправки замовлення, Вам на телефон приходить смс-повідомлення з номером ТТН Вашої посилки. Якщо Ви вибрали спосіб доставки службою Нова Пошта, то відстежити можна у нас на сайті на сторінці: Оплата та доставка

 

Чи можна перенести день і адреса доставки?

 

  • Так звичайно, просто повідомте нам про це будь-яким зручним для Вас способом.

 

Чи можна змінити дані одержувача замовлення (ПІБ і телефон)?

 

  • Так, легко - це абсолютно безболісний процес.

 

Що робити, якщо кур'єр не привіз замовлення?

 

  • Не панікувати! Перевірте телефон, дзвінок від кур'єра повинен надійти обов'язково, спробуйте передзвонити кур'єру. Якщо все-таки, з якихось небаченим обставинам кур'єр зник у всесвіті ... Потрібно терміново зв'язатися з нами, ми обов'язково все з'ясуємо і доставимо все в кращому вигляді.

 

Що робити якщо в замовленні не вистачає позицій?

 

  • Чи не засмучуватися сильно і краще завжди перевіряти замовлення з кур'єром. Якщо Ви виявили відсутність при кур'єрі - він обов'язково зв'яжеться з нами, перерахує суму замовлення без урахування втраченої позиції. Якщо все виявилося, коли наш кур'єр вже помчав, телефонуйте і пишіть - ми обов'язково вирішимо ситуацію на Вашу користь: повернемо кошти, довеземо "потеряшку" найближчим часом або переведемо різницю на Ваш депозит)

 

Що робити якщо замовлення прийшов в неправильній комплектації?

 

  • Повідомити нам, для вирішення цієї проблеми, зробимо заміну, відшкодуємо гроші або придумаємо щось щоб всі були задоволені.

 

Що робити якщо замовлення загубився на пошті?

 

  • Таке трапилося у нас лише один раз в період новорічних свят з доставкою укр поштою, якщо раптом саме з Вами це сталося, повідомте нам, ми відправимо Ваше замовлення повторно, а з втраченим будемо розбиратися самі.

 

Що робити якщо передплачений замовлення прийшов на пошту післяплатою?

 

  • Зрозуміти і пробачити :) жартуємо, звичайно ми постараємося максимально швидко виправити цю ситуацію, але саме цей момент займає час, так як ми не можемо віддалено скасувати накладений платіж, і повинні зробити це виключно на відділенні. Після скасування, наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами і скаже, що можна забирати замовлення без оплати.
  • Другий варіант ми Вам повернемо гроші на карту, з комісією за накладений платіж, який з Вас візьме перевізник, а Ви оплатите замовлення на пошті вже.

 

Чи можна змінити спосіб доставки?

 

  • Так, якщо замовлення ще не висланий, можна зв'язатися з нами і внести зміни. У разі, якщо замовлення на шляху до Вас - ми безсилі.

 

Чи є можливість отримати замовлення в день його оформлення?

 

  • Поки такої можливості немає, хіба що забрати самовивозом.

 

Чи може кур'єр привезти замовлення в точно зазначений час або перетнутися зі мною в метро?

 

  • Ні. Ми повинні виділити для доставки кілька годин, щоб врахувати непередбачені обставини. Обов'язково потрібен точну адресу, так як для кожного кур'єра складається маршрут заздалегідь, щоб він зумів ощасливити якомога більше покупців. Ми постаралися зробити двогодинні рамки для загального зручності.

 

Чи є доставка в вихідний день?

 

  • Так, доставка можлива в суботу з 09-00 до 18-00 кур'єрською службою по Києву
  • Відділення Нової Пошти та Justin працюють і в суботу і в неділю

 

   ОПЛАТА
Ми розповімо, як вибрати найкращий, саме для Вас, спосіб оплати.

 

Як оплатити замовлення в режимі онлайн?

 

  • Ви можете здійснити оплату замовлення банківськими пластиковими картами наступних типів: Visa, MasterCard. Моментальне зарахування платежу. Без комісії.
  • При оформленні замовлення, в рядку "Оплата" виберіть зручний для Вас спосіб: Онлайн-оплата MasterCard або Visa. Заповніть всі обов'язкові поля. Натисніть Підтвердити. Введіть адресу своєї пошти для отримання квитанції.

 

Чи небезпечно використовувати свою карту для оплати онлайн?

 

  • Ні! Ми вибрали найкращу і безпечну систему оплати. Ви не вводьте Ваш пін-код та інші особисті дані.

 

Що робити, якщо замовлення оплачений, а я хочу додати або прибрати товар з замовлення?

 

  • Необхідно зв'язатися з нами, менеджер допоможе внести корективи в заказ. Різниця в сумі буде повернута будь-яким зручним для Вас способом. Те ж стосується і доплати.

 

Як змінити спосіб оплати, якщо замовлення вже зроблений?

 

  • Онлайн консультант (праворуч на сторінці є вкладка).
  • Вам завжди допоможуть менеджери по телефону.

 

Чи можна відразу оплачувати замовлення або потрібно чекати дзвінка для підтвердження?

 

  • Краще дочекатися дзвінка менеджера, щоб підтвердив наявність, так як деякі позиції відлітають зі швидкістю вітру.
  • Якщо ви оплатите товар, який ми з якоїсь причини не зможемо відвантажити, ми повернемо Вам гроші будь-яким зручним способом.

 

Що таке накладений платіж?

 

  • Це спосіб оплати при отриманні товару на пошті. Послугу післяплати оплачує одержувач у всіх випадках і становить вона 20 грн + 2% від суми переказу, ці гроші бере з Вас компанія Нова Пошта, не ми. Щоб не переплачувати їх, завжди можна оплатити нам замовлення на карту і на пошті просто забрати.
  • з січня 2019 змінені умови післяплати, ми уклали інший договір з Новою Поштою, тепер немає оплати 20 грн за зворотну доставку грошей, а 2% вклчючени до кожного замовлення в вигляді послуги. Таким чином ми кожному економимо трохи грошей)
  • * Ми були винужнени поставити поріг на мінімальну суму замовлення, на відправку післяплатою компаніями Нова Пошта і Justin. Мінімальна сума 150 грн.

     

    При оформленні кур'єрської доставки або самовивозу, порога для мінімального замовлення - немає

 

Чи можу я оплатити посилку УКР Поштою при отримання?

 

  • Ні, за умовами нашого магазину всі замовлення УКР поштою відправляються тільки по передоплаті. Якщо все ж хочете зробити оплату при отриманні, виберіть спосіб доставки "Новою Поштою" 

 

   ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ
Що? Де? Куди бігти? До нас! Розберемося як правильно все оформити.

 

Мені потрібно повернути товар, тому що він мені не підійшов, не сподобався, я передумав.

 

  • Ех, тут ми змушені згадати всі ці юридичні складності. А саме: Стаття 9. Права споживача при прідбанні товару належної якості

     

    1. Споживач має право обміняті непродовольчих товар належної якості на аналогічній у продавця, в которого ВІН БУВ Придбаний, если товар не задовольнів его за формою, габаритами, фасоном, кольори, розміром або з других причин, не может буті ним Використання за призначення.

     

    Споживач має право на обмін товару належної якості в течение чотирнадцятим днів, що не рахуючі дня купівлі, если триваліший рядків не Оголошення продавцем.

     

    {Абзац другий части Першої статті 9 Із змінамі, внесеними согласно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}

     

    Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

    Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню)

    з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
  • Тобто якщо товар належної якості його повернути не можна

 

Мені потрібно повернути товар, тому що його привезли не в належному вигляді або він зіпсований.

 

А тут ми тільки за, щоб все змінити, тому що ні в якому разі не допустимо, щоб Ваше замовлення була не в тому вигляді, в якому ми обіцяємо на сайті. Тут є кілька варіантів:

 

  • Заміна на такий же товар, тільки вже точно в ідеальному стані.
  • Заміна на аналогічний товар іншої марки.
  • Заміна на будь-який інший товар тієї ж вартості.
  • Компенсація суми при наступному замовленні, розмір якої дорівнює вартості товару.
  • Повне повернення коштів.

 

За чий рахунок буде здійснюватися повернення і обмін товару неналежної якості?
  • Звичайно ж, за наш! І ніяк по-іншому!

 

Як швидко мені повернуть гроші?
  • Ми будемо намагатися бути швидше вітру, а ось банки немає, якщо Ваш банк відмінний від нашого, то зарахування може бути протягом 3-х робочих днів.

 

Куди будуть повернуті гроші?

 

Як вам буде зручніше. У нас є 2 варіанти:

 

  • На рахунок мобільного телефону.
  • На рахунок Вашої банківської карти.

 

Чи можу ці кошти врахувати в вартість наступного замовлення?
  • І не уявляєте, як порадуєте нас цим! Звісно так!

 

   АКЦІЇ ТА ІНШІ РАДОСТІ
Допоможемо розібратися, як користуватися всіма цими перевагами.

 

Як стати учасником програми лояльності?
  • Про акційні пропозиції та программу лояльності докладно описано на відповідній сторінці
    Список одноразових і постійних пропозицій в SayYes

     

 

Де я можу взяти промокод?
  • Одноразові промокодом з'являються в стрічках Facebook, Telegram, Instagram.

 

Якщо я оформляю замовлення не через особистий кабінет, чи буде враховуватися моя знижка і що робити якщо я забув / забула увійти, а замовлення вже оформлений?
  • При оформленні замовлення без особистого кабінету знижки не буде, інакше як ми вас дізнаємося? Але Ви можете зв'язатися з нами і менеджери за кілька секунд виправлять ситуацію.

 

Якщо у мене є знижка, а на сайті проходить акція або відомий промкод? Все підсумовується?
  • Ні, за замовчуванням, проставляється велика знижка. Наприклад, Ваша знижка в магазині 5% а на сайті акція, що на певний асортимент знижка 20%. У підсумку в Вашому замовленні буде акційний товар з 20% знижкою і звичайний з Вашої 5%. Але, може статися й таке, що ми зробимо безпрецедентну акцію, де знижка буде підсумовуватися, але ми обов'язково повідомимо Вам про це величезними буквами :)

 

Яка максимально можлива знижка у вас на сайті?
  • Максимальна постійна знижка у нас 7%. А наші акції безмежні.

 

Чи є які-небудь знижки на день народження?
  • Для всіх клієнтів існує додаткова знижка на день народження 5%.

 

Якщо у Вас виникли будь-які труднощі можна писати нам на пошту: [email protected] або звертатися за телефоном: 044 224-43-02


Так само Ви можете написати керівнику: [email protected]