Довіра - це найважливіше, що у нас є з нашими покупцями. Але і найскладніше при цьому - його вибудувати, тому що не можна просто сказати - вірте нам, ми хороші. Довіра треба заслужити і ми заслужили його вже у десятків тисяч людей.

Але на самому початку нашого шляху, коли у нас було ще дуже мало продажів, всі наші клієнти ризикували, замовляючи у нас, тому що у нас не було ніякої історії, ніяких відгуків, ми тільки-тільки ставали на шлях сервісу і продажів. Спасибі вам величезне, за ваш кредит довіри нам, багато хто з вас з нами вже протягом 6 років - і це найкращий наш показник.

Зараз у нас понад 2000 відгуків про сервіс на нашому сайті, відкриті абсолютно все, ми радіємо, як діти кожному позитивному відкликання, засмучуємося, коли отримуємо негативний, але приймаємо його з великою вдячністю - вони наші двигуни на краще сервісу. Збираються і дбайливо зберігаються всі відгуки тут https://sayyes.com.ua/otzyvy-o-servise/

Та 475 відгуків, про компанії в google ознайомитися з ними можна тут http://bit.do/sygoogle


Але якщо довіра до сервісу вибудувати ми можемо, завдяки нашому особистому відношенню до кожного, то довіра до якості товару заслужити складніше. Адже ми не є виробниками і не можемо бити себе в груди доводячи, що все у нас ідеально.

 

Але дещо ми все ж таки можемо:

 

1. Використання протоколу HTTPS


Забезпечення безпечної передачі даних, де вводиться і передається конфіденційна інформація (особисті дані користувачів, деталі доступу, реквізити платіжних карт). Шифрування таких даних дозволить запобігти їх отримання і використання третіми особами.

Ми давно перейшли на https для захисту Ваших даних і щоб здійснюючи покупку і розплачуючись за неї ви не переживали про збереження Ваших особистих даних. Здійснюючи покупки в інших магазинах завжди звертайте увагу на адресний рядок https://sayyes.com.ua/

 

2. Договору з офіційними постачальниками


Всі бренди представлені в магазині мають офіційні представництва в Україні. Це важливо для нас в першу чергу, ми самі повинні бути впевнені в походженні товару і його ввезенні на територію України.

Ми маємо договору, а також дозвільні листи від компаній виробників на продаж асортименту на території України. Така документація є комерційною і ми не можемо надавати її на вимогу, однак ви завжди можете звернутися в офіційне представництва бренду і перевірити на предмет співпраці з компанією SayYes.

 

3. Сертифікати


Ми прекрасно розуміємо, що ви обеспокоіни питанням сертифікації продуктів.

На будь-який косметичний бренд ми маємо сертифікат якості - від виробника, якщо це український товар і від постачальника, якщо імпорт.

Деякі постачальники приймають рішення не сертифікувати товар, тому що за законом харчові продукти не підлягають обов'язковій сертифікації, а дієтичні добавки - це харчовий продукт. В такому випадку є сертифікати міжнародного якості, а так само дозвільні листи.

Ви можете давати запит на надання сертифіката нашим операторам.

 

4. Як перевірити справжність товару?


Найправильніший спосіб - це пошук по штрихкоду. Але не просто вбити його в перший-ліпший аналізатор, а зайти на сайт виробника і звіритися з ним. У всіх є поле UPC Code там і буде штрихкод, або на фотографії товару.

Ми внесли адреси офіційних сайтів брендів (поки по добавкам тільки) - щоб ви могли легко їх знайти. Для цього заходите на сторінку бренду, і на самому верху буде його опис - натискаєте розгорнути, там внизу є активне посилання. Якщо щось не вийде попросіть нашого оператора Вам допомогти, він скине посилання на конкректний товар Вам на пошту / вайбер / месенджер.

І пам'ятайте, виробник завжди залишає за собою право, змінити дизайн упаковки, він може відрізнятися, таке відбувається з кожним брендом, два роки тому NOW перейшов на нові етикетки, поки вся процедура у них пройшла, у нас були товари і старих і нових партій, ми все намучилися, але пережили це)

5. Повернення

Не дивлячись на те, що по згідно із Законом України косметика і добавки не підлягають поверненню, ми все ж йдемо на зустріч і повертаємо, але умови тут два: ви точно купили товар саме у нас в магазині, збережіть ласка чек, і друге - він має товарний вигляд, що не розкритий, не пошкоджений і не був в употрбеленіі.

 

6. Карта для оплат - юр особи


Ми не приймаємо оплату на карту фіз особи, і не говоримо не писати в призначенні платежу нічого. Навпаки, ми просимо завжди вказувати номер замовлення в призначенні, це допомагає нам швидше ідентифікувати від кого сума. Всі платежі заходять на карту прив'язану до розрахункового рахунку, тому бувають проблеми іноді при перекладі на неї.

 

8. Кейси з життя


І якщо вам ще не набридло читати, можу розповісти пару цікавих кейсів з нашого досвіду:

Одного разу, переводячи нам суму за товар, клієнтка помилилася і вбила замість суми номер замовлення, а це на хвилиночку було 53 000 грн, замість умовних 700. Людина дуже Ми в той же момент повернули їй повну суму, а вона перевела знову, але вже суму замовлення. З того моменту ми співпрацюємо до цих пір.

 

Три рази ми відправляли замість фолату від Солгар - фолієву кислоту (тут смайлик фейспалм) - всі три рази отримували негативний відгук за це і всі три рази відправляли безкоштовно ще одну банку, тільки вірну і не просили повернути нам помилкову. Так ми виправляємо свої помилки і після ви вірите нам, що склад НЕ спіаціально переплутав. Навпаки, у нас дівчатка на складі, содрагаются коли бачать фолат в замовленні і кілька разів перевіряють комплектацію.

 

Приблизно раз 20 ми не доповідали товар в коробку, замість двох банок - одну, замість 10 банок - 9, це не спеціально зроблено, це людський фактор, ми кожен раз виправлялися і досилають відсутню.

 

Але не тільки ми намагаємося працювати чесно, багато разів ви, дзвонили і повідомляли, що отримали своє замовлення, але післяплати не було (помилка при оформленні) і оплачували його нам вже після отримання. Це дорогого коштує.

 

А одного разу, нам написали вірш на знак вдячності, він є у відгуках про сервіс, ми літали окрилені весь день, хіба після такого не розіб'єшся в коржик, щоб зробити все якісно, ​​чесно і красиво ?!

 

Буду поповнювати розділ кейсів в міру появи ситуацій, дуже сподіваюся, хороших.

 

Керівник проекту Євгенія Русева

моя особиста пошта для зв'язку [email protected]