Кожна посилка застрахована
На повну суму! І ми не боїмося за це переплачувати компаніям перевізникам.
Що це дає, Вам, як нашим клієнтам? Це дає гарантію, що в разі втрати-утрати, биття-псування, зникнення у всесвіті або в чорній дірі Вашого замовлення, вже сплаченого або майже - ви гарантовано повернете свої гроші. Бо нічого платити за те, що не отримав, або хтось пошкодив!
Але, так як компанії перевізники не дуже то і люблять такі випадки, вони поставили умову - тільки під час розтину посилки при їх кур'єрі / операторі, щоб вони своїми власними очима бачили весь процес, можна буде писати заяву на компенсацію.
Тому дуже просимо Вас, витратьте 2 хвилини на розтин посилки. Ми знаємо, що ті хто давно з нами, довіряють нам і нашій упаковці, ми прямо дуже сильно вдячні Вам за цю довіру! Але ми передавши посилку з нашого складу - втрачаємо контроль над якістю і дбайливістю перевезення.
Написати претензію багато часу не займе, буквально 3-4 хвилини і той, хто зіпсував настрій, буде змушений компенсувати все в повній мірі.
У разі, якщо ви виявили розбиту баночку вже вдома, сделатать вже нічого не можна, компанія перевізник не поверне гроші за неї.
Зі свого боку зобов'язуємося упаковувати все ретельніше ретельного і продовжувати страхувати на повну суму замовлення.
Бажаємо гарного настрою і завжди приємних угод. Цінуємо кожного з Вас.