,,,,ДОСТАВКА,,, |
,,,,,,ОПЛАТА,,,,,,, |
|
,,,,,,,ГАРАНТІЇ,,,,, |
,,ПОВЕРНЕННЯ, |
Доставка
Транспортна
|
Замовлення менш2000 грн |
Замовлення більше2000 грн |
---|---|---|
тимчасово не активна |
тимчасово не активна |
|
НОВА ПОШТА (відділення) НОВА ПОШТА (поштомат) |
за тарифом перевізника |
безкоштовно безкоштовно |
УКРПОШТА |
за тарифом перевізника |
безкоштовно |
КУР'ЄР НОВОЇ ПОШТИ |
за тарифом перевізника |
безкоштовно |
САМОВИВІЗ (тимчасово недоступна) | безкоштовно | безкоштовно |
Максимально швидко - Самовивіз, Нова Пошта.
Максимально дешево - Укрпошта, Самовивіз.
Максимально комфортно - Кур'єром за адресою.
Без післяплати - Кур'єрська доставка.
- Термін доставки кур'єром по місту Київ 1 день. На наступний день після нашого відвантаження.
Тимчасові вікна:
12:00 - 18:00 |
- Безкоштовно для замовлень від 2000 грн. Замовлення на суму менше 2000 грн, відправляються за рахунок одержувача по тарифам перевізника.
- Термін доставки оператором Нова Пошта 1-2 дня
- Мінімальна сума замовлення для оплати післяплатою - 150 грн
- Комісія за післяплату у відділені сплачує отрімувач
- В день відправки, ми отправялем sms-повідомлення з номером ТТН, щоб Ви могли відстежити рух по Вашій посилці
- Безкоштовно для замовлень від 2000 грн. Замовлення на суму менше 2000 грн, відправляються за рахунок одержувача по тарифам перевізника.
- 100% передоплата на карту Приват або при оформленні замовлення через платіжні системи
- Доставка протягом 2-5 робочих днів. Відправлення з понеділка по п'ятницю о 15:00
- Доставка кур'єром нової пошти до дверей, за вказаною адресою.
- У всі обласні центри України. Якщо Вашого міста немає в списку - при оформленні, напишіть в коментарі, що бажаєте кур'єрську доставку - оператор оформить.
- На данний момент самовивіз не працює
- Оплачуєте тільки вартість замовлення.
- Мінімального замовлення - немає
- Післяплати - немає
- Плати за доставку - немає
- Розрахуватися можна картою через термінал, але не кредитними грошима
- Ми збираємо, відправляємо Вам ТТН, після нас відправляє ТТН Нова Пошта по готовності і можна забирати.
Графік роботи точки самовивозу:
Понеділок - П'ятниця | 08:00-21:00 |
Субота | 09:00-18:00 |
Неділя | 11:00-16:00 |
Працюємо тільки по Україні
Оплата
Працюємо по класиці: Ви нам - гроші, ми Вам - стільці. Швидко, зручно і без боргових зобов'язань :)
- При оформленні замовлення картою Visa / MasterCard через платіжну систему WayForPay (комісія 1%).
- Переказ на карту Приват банку, буде здорово якщо вкажете у призначенні платежу номер Вашого замовлення (приват-приват немає комісії, з інших банків за тарифом). Гроші на цю карту зараховуються не моментально, так як ця карта прив'язана до розрахункового рахунку, а не карта фіз особи, термін зарахування в деяких випадках може бути до 2-х днів, але частіше за все це кілька годин. Просимо поставитися до цього з розумінням.
- Через особистий кабінет в історії замовлення за допомогою WayForPay (комісія 1%)
- Післяплата у відділенні, комісію оплачує отримувач (тільки для Нової пошти, мінімальне замовлення 150 грн)
- Оплата в касі банку (комісії розраховує банк)
- Оплата через термінал (комісія 5 грн або за тарифами банку)
- Якщо ви оплатили замовлення, а його з якихось причин ми не зможемо відправити - ми повернемо вам гроші в той же день, ніяких там 5-14 робочих днів нам для цього не треба. І знайте ми самі будемо засмучені, якщо така ситуація виникне, адже ми налаштовані на довгострокові відносини з Вами.
Реквізити висилаються в sms-повідомленні
Страховка
Кожна посилка застрахована
На повну суму! І ми не боїмося за це переплачувати компаніям перевізникам.
Що це дає, Вам, як нашим клієнтам? Це дає гарантію, що в разі втрати-утрати, биття-псування, зникнення у всесвіті або в чорній дірі Вашого замовлення, вже сплаченого або майже - ви гарантовано повернете свої гроші. Бо нічого платити за те, що не отримав, або хтось пошкодив!
Але, так як компанії перевізники не дуже то і люблять такі випадки, вони поставили умову - тільки під час розтину посилки при їх кур'єрі / операторі, щоб вони своїми власними очима бачили весь процес, можна буде писати заяву на компенсацію.
Тому дуже просимо Вас, витратьте 2 хвилини на розтин посилки. Ми знаємо, що ті хто давно з нами, довіряють нам і нашій упаковці, ми прямо дуже сильно вдячні Вам за цю довіру! Але ми передавши посилку з нашого складу - втрачаємо контроль над якістю і дбайливістю перевезення.
Написати претензію багато часу не займе, буквально 3-4 хвилини і той, хто зіпсував настрій, буде змушений компенсувати все в повній мірі.
Якщо ви виявите бій вже вдома, зробити з цим нічого не можна буде, на жаль (
Зі свого боку зобов'язуємося упаковувати все ретельніше ретельного і продовжувати страхувати на повну суму замовлення.
Бажаємо гарного настрою і завжди приємних угод. Цінуємо кожного з Вас.
Гарантии и Доверие
Довіра - це найважливіше, що у нас є з нашими клієнтами. Але і найскладніше при цьому - його вибудувати, тому що не можна просто сказати - вірте нам, ми хороші. Довіра треба заслужити і ми заслужили його вже у десятків тисяч людей.
Але на самому початку нашого шляху, коли у нас було ще дуже мало замовлень, всі наші клієнти ризикували, замовляючи у нас, тому що у нас не було ніякої історії, ніяких відгуків, ми тільки-тільки ставали на шлях сервісу. Спасибі вам величезне, за ваш кредит довіри нам, багато хто з вас з нами вже протягом 6 років - і це найкращий наш показник.
Зараз у нас понад 2000 відгуків про сервіс на нашому сайті, відкриті абсолютно все, ми радіємо, як діти кожному позитивному відкликання, засмучуємося, коли отримуємо негативний, але приймаємо його з великою вдячністю - вони наші двигуни на краще сервісу. Збираються і дбайливо зберігаються всі відгуки тут https://sayyes.com.ua/otzyvy-o-servise/
Та 475 відгуків, про компанії в google ознайомитися з ними можна тут http://bit.do/sygoogle
Але якщо довіра до сервісу вибудувати ми можемо, завдяки нашому особистому відношенню до кожного, то довіра до якості товару заслужити складніше. Адже ми не є виробниками і не можемо бити себе в груди доводячи, що все у нас ідеально.
Але дещо ми все ж таки можемо:
1. Використання протоколу HTTPS
Забезпечення безпечної передачі даних, де вводиться і передається конфіденційна інформація (особисті дані користувачів, деталі доступу, реквізити платіжних карт). Шифрування таких даних дозволить запобігти їх отримання і використання третіми особами.
Ми давно перейшли на https для захисту Ваших даних і щоб здійснюючи замовлення і розплачуючись за нього ви не переживали про збереження Ваших особистих даних. Здійснюючи замовлення на інших ресурсах завжди звертайте увагу на адресний рядок https://sayyes.com.ua/
2. Договору з офіційними постачальниками
Всі бренди представлені в магазині мають офіційні представництва в Україні. Це важливо для нас в першу чергу, ми самі повинні бути впевнені в походженні товару і його ввезенні на територію України.
Ми маємо договору, а також дозвільні листи від компаній виробників на продаж такими компаніями асортименту на території України. Така документація є комерційною і ми не можемо надавати її на вимогу, однак ви завжди можете звернутися в офіційне представництва бренду і перевірити на предмет співпраці з компанією SayYes.
3. Сертифікати
Ми прекрасно розуміємо, що ви обеспокоіни питанням сертифікації продуктів.
На будь-який косметичний бренд ми маємо сертифікат якості - від виробника, якщо це український товар і від постачальника, якщо імпорт.
Деякі постачальники приймають рішення не сертифікувати товар, тому що за законом харчові продукти не підлягають обов'язковій сертифікації, а дієтичні добавки - це харчовий продукт. В такому випадку є сертифікати міжнародного якості, а так само дозвільні листи.
Ви можете давати запит на надання сертифіката нашим операторам.
4. Як перевірити справжність товару?
Найправильніший спосіб - це пошук по штрихкоду. Але не просто вбити його в перший-ліпший аналізатор, а зайти на сайт виробника і звіритися з ним. У всіх є поле UPC Code там і буде штрихкод, або на фотографії товару.
Ми внесли адреси офіційних сайтів брендів (поки по добавкам тільки) - щоб ви могли легко їх знайти. Для цього заходите на сторінку бренду, і на самому верху буде його опис - натискаєте розгорнути, там внизу є активне посилання. Якщо щось не вийде попросіть нашого оператора Вам допомогти, він скине посилання на конкректний товар Вам на пошту / вайбер / месенджер.
І пам'ятайте, виробник завжди залишає за собою право, змінити дизайн упаковки, він може відрізнятися, таке відбувається з кожним брендом, два роки тому NOW перейшов на нові етикетки, поки вся процедура у них пройшла, у нас були товари і старих і нових партій, ми все намучилися, але пережили це)
5. Повернення
Правила возрата товару, придбаного у нас.
Товари які НЕ підлягають поверненню та обміну?
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 і чинного указу Міністерства охорони здоров'я України від 19 липня 2005 № 360 поверненню та обміну НЕ підлягають товари належної якості:
- лікарські препарати та засоби;
- предмети сангігієни;
- вітаміни і добавки;
- косметичні вироби;
- інші непродовольчі товари.
Ознайомитися з повним переліком товарів можна за цим посиланням.
Товари які підлягають поверненню та обміну?
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», поверненню та обміну підлягають деякі вироби медичного призначення належної якості, якщо вони вам не підійшли за функціями, габаритам або іншими критеріями. Повернення і обмін можливий, якщо продукція не використовувалася і збережені її товарні якості.
Згідно з новими змінами в Законі України від 1 січня 2019 року, ви отримуєте право на повернення і обмін лікарських препаратів і засобів неналежної якості. Повернути або обміняти товар в цьому випадку можливо протягом 14 днів з моменту покупки при наявності чека і висновку експертизи - експертизу замовляє і оплачує покупець.
Для проведення даної експертизи вам необхідно звернутися в офіційний орган в сфері контролю якості лікарських засобів, яким є Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба). Необхідно звертатися до регіонального підрозділу з офіційним запитом.
6. Карта для оплат - юр особи
Ми не приймаємо оплату на карту фіз особи, і не говоримо не писати в призначенні платежу нічого. Навпаки, ми просимо завжди вказувати номер замовлення в призначенні, це допомагає нам швидше ідентифікувати від кого сума. Всі платежі заходять на карту прив'язану до розрахункового рахунку, тому бувають проблеми іноді при перекладі на неї.
8. Кейси з життя
І якщо вам ще не набридло читати, можу розповісти пару цікавих кейсів з нашого досвіду:
Одного разу, переводячи нам суму за товар, клієнтка помилилася і вбила замість суми номер замовлення, а це на хвилиночку було 53 000 грн, замість умовних 700. Людина дуже Ми в той же момент повернули їй повну суму, а вона перевела знову, але вже суму замовлення. З того моменту ми співпрацюємо до цих пір.
Три рази ми відправляли замість фолату від Солгар - фолієву кислоту (тут смайлик фейспалм) - всі три рази отримували негативний відгук за це і всі три рази відправляли безкоштовно ще одну банку, тільки вірну і не просили повернути нам помилкову. Так ми виправляємо свої помилки і після ви вірите нам, що склад НЕ спіаціально переплутав. Навпаки, у нас дівчатка на складі, содрагаются коли бачать фолат в замовленні і кілька разів перевіряють комплектацію.
Приблизно раз 20 ми не доповідали товар в коробку, замість двох банок - одну, замість 10 банок - 9, це не спеціально зроблено, це людський фактор, ми кожен раз виправлялися і досилають відсутню.
Але не тільки ми намагаємося працювати чесно, багато разів ви, дзвонили і повідомляли, що отримали своє замовлення, але післяплати не було (помилка при оформленні) і оплачували його нам вже після отримання. Це дорогого коштує.
А одного разу, нам написали вірш на знак вдячності, він є у відгуках про сервіс, ми літали окрилені весь день, хіба після такого не розіб'єшся в коржик, щоб зробити все якісно, чесно і красиво ?!
Буду поповнювати розділ кейсів в міру появи ситуацій, дуже сподіваюся, хороших.
Керівник проекту Євгенія Русева
моя особиста пошта для зв'язку [email protected]